Wiadomości branżowe

Klienci WARTY coraz częściej korzystają z assistance mieszkaniowego

Klienci WARTY coraz częściej korzystają z assistance mieszkaniowego
Z miesiąca na miesiąc rośnie liczba klientów korzystających z usług assitance, bezpłatnie dołączanych przez WARTĘ do każdej polisy mieszkaniowej. Klienci najczęściej proszą o pomoc hydraulika, serwisanta sprzętu RTV i AGD oraz ślusarza. W WARCIE do każdej polisy mieszkaniowej dodawany jest nieodpłatnie pakiet usług assistance, który zapewnia organizację pomocy w różnych sytuacjach życiowych. To bardzo przydatne rozwiązanie, o którym klienci bardzo często nie wiedzą. Ze statystyk Centrum Alarmowego Warty wynika, że świadomość klientów zdecydowanie rośnie. Liczba klientów korzystających z pomocy WARTY wzrosła trzykrotnie na przestrzeni ostatniego roku.Z darmowej pomocy można skorzystać zarówno przy usuwaniu awarii związanych z użytkowaniem domu tj. pęknięta rura, cieknący dach, wybita szyba, zacięty zamek itp. jak i naprawie sprzętu RTV, AGD, PC. WARTA w takich przypadkach nie tylko organizuje i opłaca przyjazd specjalisty, ale także pokrywa koszty użytych do naprawy niektórych części zamiennych. Limity uzależnione są od wykupionego wariantu polisy mieszkaniowej. Najszerszy pakiet usług assistance otrzymują klienci z polisą WARTA DOM

Z miesiąca na miesiąc rośnie liczba klientów korzystających z usług assitance, bezpłatnie dołączanych przez WARTĘ do każdej polisy mieszkaniowej. Klienci najczęściej proszą o pomoc hydraulika, serwisanta sprzętu RTV i AGD oraz ślusarza.

W WARCIE do każdej polisy mieszkaniowej dodawany jest nieodpłatnie pakiet usług assistance, który zapewnia organizację pomocy w różnych sytuacjach życiowych. To bardzo przydatne rozwiązanie, o którym klienci bardzo często nie wiedzą. Ze statystyk Centrum Alarmowego Warty wynika, że świadomość klientów zdecydowanie rośnie. Liczba klientów korzystających z pomocy WARTY wzrosła trzykrotnie na przestrzeni ostatniego roku.

Z darmowej pomocy można skorzystać zarówno przy usuwaniu awarii związanych z użytkowaniem domu tj. pęknięta rura, cieknący dach, wybita szyba, zacięty zamek itp. jak i naprawie sprzętu RTV, AGD, PC. WARTA w takich przypadkach nie tylko organizuje i opłaca przyjazd specjalisty, ale także pokrywa koszty użytych do naprawy niektórych części zamiennych. Limity uzależnione są od wykupionego wariantu polisy mieszkaniowej. Najszerszy pakiet usług assistance otrzymują klienci z polisą WARTA DOM KOMFORT. Assitance obejmuje tu m.in. naprawę samochodu pod domem, lub jego holowanie do najbliższego warsztatu, wizytę lekarza w przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku na terenie całej Polski, opiekę nad dziećmi i zwierzętami podczas hospitalizacji osoby ubezpieczonej. Polisa pokryje tez koszty opieki nad osobami niesamodzielnymi, wymagającymi stałej opieki, podczas urlopu osoby ubezpieczonej. W ramach assistance można nawet zamówić kwiaty i bilet do teatru, które zostaną dostarczone pod wskazany adres.

Biorąc pod uwagę, że wykupujemy polisę chroniącą dom czy mieszkanie, zakres otrzymanej ochrony assitance znacznie poszerza jej przydatność. Bywają bowiem sytuacje, kiedy najcenniejsza jest natychmiastowa pomoc – mówi Przemysław Makaro Dyrektor Biura Rozwoju Produktów Majątkowych i Osobowych w WARCIE

Źródło Grupa WARTA. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Od Serengeti do Kalahari ? przyrodnicze kino w sercu puszczy

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy