Łazienka

Ceramika Paradyż wyróżniona podczas Forum Branży Łazienkowej

Ceramika Paradyż wyróżniona podczas Forum Branży Łazienkowej
3 kwietnia 2017 r. w Warszawie odbyła się IV edycja Forum Branży Łazienkowej, największego w Polsce spotkania ludzi i firm działających w branży, poświęconego wyłącznie produktom wyposażenia łazienek.

W Hotelu Sheraton spotkali się producenci i dystrybutorzy wyposażenia łazienkowego, właściciele i pracownicy hurtowni oraz salonów, a także architekci i projektanci. Podczas Forum dyskutowano m.in. o tym, jakie są perspektywy rozwoju rynku łazienek w Polsce, jakie wyzwania czekają na producentów i dystrybutorów oraz jakie trendy będą obowiązywać na rynku w 2017 roku.

Wśród zaproszonych gości, w roli eksperta, znalazła się również współwłaścicielka i wiceprezes Ceramiki Paradyż, dr inż. Anna Tępińska-Marcinek, która podkreślała znaczenie kompleksowości aktualnej oferty producentów oraz dostępności produktów jako wartości dodanej w procesie zakupowym i inwestycyjnym: „Nie bez powodu zainwestowaliśmy w duże, nowoczesne centrum logistyczne. Jesteśmy jednym z niewielu producentów, którzy są w stanie dostarczyć produkt w ciągu czterech dni. To centrum było nam potrzebne, czuliśmy, że bez tej inwestycji nie będziemy w stanie realizować zamówień naszych klientów na takim poziomie, na jakim byśmy wszyscy oczekiwali”. Prezes Anna Tępińska-Marcinek wzięła udział w dyskusji „Branża łazienkowa bez tajemnic. Najwięksi producenci i dystrybutorzy o rynkowej koniunkturze, rentowności i perspektywach rozwoju sektora w Polsce. Co jest motorem, a co stanowi największe wyzwanie?”

Ważnym punktem IV Forum Branży Łazienkowej było wręczenie nagród w konkursie „Łazienka – Wybór Roku 2017”. Produkty oceniane były pod kątem ich funkcjonalności, wzornictwa, rynkowego potencjału oraz stosunku jakości do ceny. Wybrane przez jury pozycje zasługują na miano najlepszych w swojej kategorii. Ceramika Paradyż otrzymała wyróżnienie za kolekcję płytek ściennych Esten. Jury doceniło inspirowane naturą, strukturalne płytki, które przyciągają uwagę subtelnością i elegancją. Na kolekcję składają się płytki bazowe w formacie 29,5×59,5 cm, trzy rodzaje struktur oraz mozaiki, wszystkie dostępne w dwóch kolorach, bieli i graficie. Wyróżnienie odebrał Tomasz Popielawski, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.sklep.paradyz.com

Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od 28 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w innowacyjne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja dla najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone tytułem Superbrands Created in Poland 2016/2017 oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. iF Design Award 2017, Red Dot Design Award 2016, Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2016”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagroda “Filary Polskiej Gospodarki 2013” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2016 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Similar Posts