Fastfood

Skuś się na Ogrodowego Pomidora

OGRODOWY POMIDOR BOHATEREM TEJ ZIMY
? NOWY SMAK WIELOZBOŻOWYCH CHIPSÓW SUNBITES

Informacja dla mediów, 22 stycznia 2015 r.

* To kolejna propozycja od Sunbites na pyszną i lekką przekąskę idealną na przerwę
* Zachwyć się nowym smakiem tak jak Małgosia Socha!

Spragniona czegoś nowego, co sprawi, że w środku zimy poczujesz się jak w pełnym słońca ogrodzie? Skuś się na Ogrodowego Pomidora, nowy smak pysznych wielozbożowych chipsów Sunbites. Małgorzata Socha już go pokochała, bo świetnie sprawdza się jako lekka przekąska w przerwie między kolejnymi zadaniami, a także sprawia, że gwiazda wraca myślami do słonecznego lata, nabierając entuzjazmu do dalszego działania.

Małgosia Socha zachwyciła się Słonecznym Pomidorem, ponieważ ?
?W środku zimy bardzo tęsknię za słońcem, odrobiną lenistwa, letnimi smakami i zapachami ogrodu. Podczas szarych zimowych dni zachwyca mnie wszystko, co przypomina, że już za chwilę świat znów będzie pełny kolorów. Taki jest właśnie Ogrodowy Pomidor ? nowy smak wielozbożowych chipsów Sunbites, które są moim pomysłem na zwolnienie na chwilę i zrobienie sobie przerwy na lekką i pyszną przekąskę podczas zabieganego dnia. Zachwyciło mnie również jego słoneczne opakowanie, które lśni w torebce jak moje małe słońce? ? powiedziała Małgorzata Socha, ambasadorka marki Sunbites.

Wielozbożowe chipsy Sunbites idealne na przerwę
Pyszne i chrupiące wielozbożowe chipsy Sunbites świetnie sprawdzą się jako lekka przekąska, gdy robimy się głodni, np. w pracy, a do kolejnego głównego posiłku zostało jeszcze trochę czasu. Chipsy są pyszne dzięki aromatycznym przyprawom, a zawarte w nich zboża, które są źródłem cennego błonnika, dodadzą nam energii do dalszych działań.

Już trzy smaki w dwóch rozmiarach
Chipsy Sunbites są już dostępne w trzech smakach: Ogrodowy Pomidor, Wiosenna Cebulka oraz Słoneczna Papryka. Zostały one zapakowane w kolorowe, kobiece opakowania o wadze 60 i 110 g. Mniejsze opakowanie łatwo zmieści się do Twojej torebki.

O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

Działalność PepsiCo opiera się na filozofii ?Performance with Purpose?, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią ?Performance with Purpose?, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Similar Posts