Wiadomości branżowe

Puls Biznesu i reporter.pl partnerami netPR.pl

Do grona partnerów medialnych tworzonego przez netPR.pl polskiego wire service czyli serwisu internetowego którego działalność ma ułatwić firmom komunikacje z mediami dołączył Puls Biznesu oraz serwis informacyjny reporter.pl. Puls Biznesu jest kolejnym partnerem po tygodniku Wprost oraz Business Week/Polska, który zobowiązał się do wsparcia projektu internetowe biuro prasowe swoim know how oraz jego promowania wśród swoich dziennikarzy. Realizowane z pomocą uznanych mediów internetowe biuro prasowe ma być przyjaznym narzędziem dla dziennikarzy

Do grona partnerów medialnych tworzonego przez netPR.pl polskiego wire service czyli serwisu internetowego którego działalność ma ułatwić firmom komunikacje z mediami dołączył Puls Biznesu oraz serwis informacyjny reporter.pl.

Puls Biznesu jest kolejnym partnerem po tygodniku Wprost oraz Business Week/Polska, który zobowiązał się do wsparcia projektu internetowe biuro prasowe swoim know how oraz jego promowania wśród swoich dziennikarzy. Realizowane z pomocą uznanych mediów internetowe biuro prasowe ma być przyjaznym narzędziem dla dziennikarzy usprawniającym dotarcie do informacji. Publikowane przez firmy komunikaty są dostępne w kilku formatach plików. Informacje można wzbogacać również o elementy graficzne, zdjęcia, a nawet wywiady audio i klipy filmowe. Wszystkie podłączone pod notatki pliki są automatycznie oznaczane etykietą z ich rozmiarem.

Współpraca z serwisem reporter.pl uchodzącym za jeden z najstarszych internetowych serwisów informacyjnych w Polsce będzie dla projektu internetowe biuro prasowe znakomitym przełożeniem na współpracę z mediami online. Twórcy serwisu współpracę z nimi traktują na równi z mediami tradycyjnymi. Nawiązane kooperacje pozwolą lepiej spełniać wymagania mediów i dziennikarzy oraz będą nowym argumentem, który zachęci firmy do publikowania w nim komunikatów prasowych.

***

netPR.pl zajmuje się Internet public relations. W swoich działaniach skupia się na technikach pozycjonowania adresów witryn (web positioning), jak również na współpracy z mediami szczególny nacisk kładądąc na media online. Najważniejszym medium i podstawowym narzędziem komunikacji wykorzystywanym przez netPR.pl jest Internet.

Źródło netPR.pl. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Ruszyła kampania usług Private Banking&Wealth Management

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy