Skip to content
poniedziałek, 17 listopada, 2025
Latest:
  • Salon kąpielowy w minimalistycznym stylu
  • Celebruj wyjątkowe chwile jesieni Fyrklövern CELEBRATION
  • Wystarczy jedna saszetka, czyli sposoby na odświeżenie wnętrz na każdą kieszeń
  • 3 domowe akcesoria, które pokocha Twój czworonożny pupil. Musisz je mieć!
  • Jesienna chandra? Zjedz kaszę na poprawę humoru!

Karafki – modne akcesoria do wody i napojów oraz do Twojego domu

Aktualności i wiadomości prasowe: znajdź miejsce na elegancje, dekoracja i wystrój

  • karafki.pl
  • Biznes
  • Napoje
    • Herabta
  • Przepisy
  • Wystrój wnętrz
  • Wystrój mieszkania
  • Wiadomości branżowe
    • Łazienka
    • Produkty
  • Żywienie
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 5 lat temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 karafki.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.karafki.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.karafki.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink tangerine #rockstar energy drink wholesale distributors #rockstar sugar free energy drink - 16 fl oz can #rockstar energy drink de code eingeben #rockstar energy drink usp #rockstar energy drink uk
  • ← Poranna toaleta, żeby doprowadzić się do „porządku” i szybka kąpiel, która przygotowuje do snu: Łazienka – witaj w królestwie domowego odpoczynku!
  • Pomysły na potreningową regenerację →
Ciekawe artykuły

Łany zbóż, winnice, pola porośnięte pachnącą lawendą skąpane w południowym słońcu – ?Przytulna Prowansja?

Łany zbóż, winnice, pola porośnięte pachnącą lawendą skąpane w południowym słońcu – ?Przytulna Prowansja?
Najnowsza kolekcja akcesoriów wnętrzarskich Empiku ? ?Przytulna Prowansja?. Łany zbóż, winnice, pola porośnięte pachnącą lawendą skąpane w południowym słońcu oraz urocze kamienne miasteczka. To widoki […]

Kilka pomysłów na utrzymanie porządku w kobiecych kosmetykach

Kilka pomysłów na utrzymanie porządku w kobiecych kosmetykach
Kilka pomysłów na utrzymanie porządku w kobiecych kosmetykach Gdy zmotywowane pierwszymi powiewami wiosny, przystępujemy do domowych porządków – warto poświęcić chwilę na organizację niezbędnych w […]

Kolekcja tekstyliów Lake House

Kolekcja tekstyliów Lake House
Miloo Home – kolekcja tekstyliów Lake House Lake House to nowa kolekcja marki Miloo Home, w której znajdziemy kilkanaście wzorów pledów, poszewek na poduszki, dywanów […]

Nowości w kolekcji Blau

Nowości w kolekcji Blau
Hiszpańska marka mebli ogrodowych Gandia Blasco wprowadziła nowości w kolekcji Blau Kolekcję Blau została zaprojektowana przez hiszpańskie studio architektoniczne, na czele którego stoi Fran Silvestre. […]

Higieniczny sen z pupilem

Higieniczny sen z pupilem
Higieniczny sen z pupilem Właścicieli czworonogów można podzielić na dwie grupy: na tych co pozwalają im spać ze sobą i na tych co pod żadnym […]

Pięć błędów w oświetleniu powierzchni handlowych

Pięć błędów w oświetleniu powierzchni handlowych
Pięć błędów w oświetleniu powierzchni handlowych 13.06.2017 Galerie handlowe, sklepy wielkopowierzchniowe czy markowe butiki projektują oryginalne i przykuwające wzrok witryny, zapraszające klienta do wnętrza sklepu. [&hellip

Salon w stylu glamour. Postaw na akcesoria!

Salon w stylu glamour. Postaw na akcesoria!
Salon w stylu glamour. Postaw na akcesoria! Błysk szlachetnych kamieni, szmer zwiewnego tiulu, delikatne muśnięcie barokowego przepychu. Ponoć najlepszymi przyjaciółmi kobiety są diamenty, jak mawiała […]

Celebruj wyjątkowe chwile jesieni Fyrklövern CELEBRATION

Celebruj wyjątkowe chwile jesieni Fyrklövern CELEBRATION
Informacja prasowa: Fyrklövern Październik 2022 Celebruj wyjątkowe chwile jesieni Fyrklövern CELEBRATION CELEBRATION to jeden z kultowych serwisów w ofercie Fyrklövern. Nie bez powodu! Ta luksusowa […]

Nieograniczona swoboda tworzenia

Nieograniczona swoboda tworzenia
Informacja prasowa Nieograniczona swoboda tworzenia – czyli nowa kolekcja Pfleiderer Komplementarność, systemowe rozwiązania i gwarancja najwyższej jakości produktów – to główne cechy nowej Kolekcji Design […

Co pod blat? Nóżki i podpórki

Co pod blat? Nóżki i podpórki
Informacja prasowa 20 czerwca 2017 r. Co pod blat? Nóżki i podpórki Urządzając wymarzoną kuchnię chcemy, aby ustawione w niej meble spełniały swoje funkcje przez […]
Listopad 2025
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
https://www karafki pl/b/burger-drwala-thermomix/, whisky stones glass mail, tui warunki podróżowania, podporki pod blat kuchenny, whiskey rocks groupon mail, puszki goplana, small whisky glasses mail, glencairn whisky glass etched mail, Lody na patyku 10 CDA, *@panoramafirm pl
Partnerzy
    niemiecki przez skype, niemiecki konwersjace, kurs niemieckiego, japoński, turecki, chiński, ukraiński, Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych e-learing, tłumaczneia niemiecki Kazania i homilie Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych e-learing, tłumaczneia niemiecki Kazania i homilie Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych Kraków e-learing, tłumaczenia niemiecki Kazania i homilie
https://www karafki pl/b/lemon-tree/, gazowana mizeria, https://www karafki pl/b/z-wedlinami-albo-z-nabialem-w-hipermarkecie-krzyzowka/, https://www karafki pl/b/przepis-na-chleb-pku/, https://www karafki pl/b/czy-burger-drwala-jest-w-ofercie-nocnej/, https://www karafki pl/b/rezydencja-dla-seniorow-zabelkow-opinie/, https://www karafki pl/b/ogrod-marzen-kartki-na-dobranoc/, https://www karafki pl/b/dlaczego-dynia-w-sloikach-fermentuje/, https://www karafki pl/b/ogrod-marzen-kartki-na-dzien-dobry/, https://www karafki pl/b/wedliny-u-stasia-leszno-godziny-otwarcia/
Tagi
abyBoże NarodzeniecomcymdladomuhrefjakjestlubpodRainbow Tourssobietaktylkowielkanocwielkanoc 2017WPwwwŚwięta
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.