Skip to content
sobota, 20 września, 2025
Latest:
  • Salon kąpielowy w minimalistycznym stylu
  • Celebruj wyjątkowe chwile jesieni Fyrklövern CELEBRATION
  • Wystarczy jedna saszetka, czyli sposoby na odświeżenie wnętrz na każdą kieszeń
  • 3 domowe akcesoria, które pokocha Twój czworonożny pupil. Musisz je mieć!
  • Jesienna chandra? Zjedz kaszę na poprawę humoru!

Karafki – modne akcesoria do wody i napojów oraz do Twojego domu

Aktualności i wiadomości prasowe: znajdź miejsce na elegancje, dekoracja i wystrój

  • karafki.pl
  • Biznes
  • Napoje
    • Herabta
  • Przepisy
  • Wystrój wnętrz
  • Wystrój mieszkania
  • Wiadomości branżowe
    • Łazienka
    • Produkty
  • Żywienie
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 4 lata temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 karafki.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.karafki.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.karafki.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink bulk buy australia #rockstar energy drink slogan #rockstar sugar free energy drink - 16 fl oz can #rockstar energy drink ingredients #rockstar energy drink target market #rockstar energy drink blue
  • ← Poranna toaleta, żeby doprowadzić się do „porządku” i szybka kąpiel, która przygotowuje do snu: Łazienka – witaj w królestwie domowego odpoczynku!
  • Pomysły na potreningową regenerację →
Ciekawe artykuły

Świece zapachowe Rose et Marius – nowość w MOOD

Świece zapachowe Rose et Marius – nowość w MOOD
Świece zapachowe Rose et Marius – nowość w MOOD W ofercie MOOD pojawiły się ciekawie wymyślone i wyjątkowo eleganckie świece zapachowe Rose et Marius. Oryginalny […]

Jak urządzić pokój dla alergika? Porady eksperta

Jak urządzić pokój dla alergika? Porady eksperta
Jak urządzić pokój dla alergika? Porady eksperta Dzień, w którym rodzic dowiaduje się o alergii swojego dziecka na roztocza kurzu domowego, potrafi przewrócić życie do […]

Elegancko, kolorowo, a może nowocześnie? Inspiracje na wielkanocne aranżacje

Elegancko, kolorowo, a może nowocześnie? Inspiracje na wielkanocne aranżacje
Dekorowanie wnętrz z okazji Wielkanocy nie należy może do obowiązkowych przygotowań, ale ma w sobie pewną magię – pozwala poczuć tę radosną, wiosenną atmosferę i […]

Od skandynawskiego minimalizmu po przytulną nostalgię shabby chic – dekorowanie domu na jesień

Od skandynawskiego minimalizmu po przytulną nostalgię shabby chic – dekorowanie domu na jesień
Od skandynawskiego minimalizmu po przytulną nostalgię shabby chic – dekorowanie domu na jesień Styl skandynawski z powodzeniem święci triumfy we wnętrzach od dobrych kilku lat, […]

Wilgoć mu niestraszna. Okpol prezentuje okno obrotowe IGO E2

Wilgoć mu niestraszna. Okpol prezentuje okno obrotowe IGO E2
Wilgoć mu niestraszna. Okpol prezentuje okno obrotowe IGO E2 09.08.2017 Kuchnia i łazienka to miejsca szczególne narażone na działanie wszechobecnej wilgoci. Wybierając stolarkę okienną do […]

Hygge po polsku. 5 sprawdzonych sposobów, aby Twój dom stał się jeszcze bardziej przytulny

Hygge po polsku. 5 sprawdzonych sposobów, aby Twój dom stał się jeszcze bardziej przytulny
Warszawa, 3 grudnia 2018 r. Informacja prasowa Hygge po polsku. 5 sprawdzonych sposobów, aby Twój dom stał się jeszcze bardziej przytulny Mimo zimnego i deszczowego […]

Świąteczna aranżacja: 4 sposoby na wyczarowanie modnej aranżacji na Święta

Świąteczna aranżacja: 4 sposoby na wyczarowanie modnej aranżacji na Święta
Elegancki szyk glamour czy wręcz odwrotnie – minimalizm prosto ze Skandynawii? Przy tegorocznej aranżacji możemy wybierać spośród różnych stylów. Warto zastanowić się nad własnoręcznie robionymi, ekologicznymi ozdobami,

Święta w Dobrym Stylu – zobacz oryginalne bożonarodzeniowe aranżacje

Święta w Dobrym Stylu – zobacz oryginalne bożonarodzeniowe aranżacje
Informacja prasowa Warszawa, 5 grudnia 2018 r. Święta w Dobrym Stylu – zobacz oryginalne bożonarodzeniowe aranżacje Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas. Ich siłą są […]

Montis meble

Montis meble
Warszawa, 10 sierpnia 2017 r. MONTIS – nowa marka na polskim rynku BM Project wprowadza na polski rynek nową markę. Produkowane przez Montis meble to […]

Na przekór zimowej aurze – oświetl dom pełnią blasku!

Na przekór zimowej aurze – oświetl dom pełnią blasku!
Na przekór zimowej aurze – oświetl dom pełnią blasku! Krótsze dni i szaruga za oknem sprawiają, że wszystko zwalnia, przestajemy działać „na pełnych obrotach” i […]
Wrzesień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
wisky rocks mail, terapia blizny loc:PL, ozdabianie ogrodu na święta, glencairn whisky glass mail, Producent rumu mail, glencairn whisky glass 4 mail, wystrój meksykański, *@panoramafirm pl, dlaczego drożeją materiały budowlane, Dania na bazie roślin nasion strączkowych jako alternatywa mięsa
Partnerzy
    niemiecki przez skype, niemiecki konwersjace, kurs niemieckiego, japoński, turecki, chiński, ukraiński, Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych e-learing, tłumaczneia niemiecki Kazania i homilie Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych e-learing, tłumaczneia niemiecki Kazania i homilie Tłumacz niemieckiego , szkoła jezyków obcych Kraków e-learing, tłumaczenia niemiecki Kazania i homilie
https://www karafki pl/b/lemon-tree/, gazowana mizeria, https://www karafki pl/b/z-wedlinami-albo-z-nabialem-w-hipermarkecie-krzyzowka/, https://www karafki pl/b/przepis-na-chleb-pku/, https://www karafki pl/b/czy-burger-drwala-jest-w-ofercie-nocnej/, https://www karafki pl/b/rezydencja-dla-seniorow-zabelkow-opinie/, https://www karafki pl/b/ogrod-marzen-kartki-na-dobranoc/, https://www karafki pl/b/dlaczego-dynia-w-sloikach-fermentuje/, https://www karafki pl/b/ogrod-marzen-kartki-na-dzien-dobry/, https://www karafki pl/b/wedliny-u-stasia-leszno-godziny-otwarcia/
Tagi
abyBoże NarodzeniecomcymdladomuhrefjakjestlubpodRainbow Tourssobietaktylkowielkanocwielkanoc 2017WPwwwŚwięta
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.