Biznes

Poduszki z przekazem

Poduszki z przekazem
– dobre na każdą okazję i do każdego wnętrza Plakaty i koszulki z przekazem mają godną konkurencję – „statement cushions”. Poduszki z zabawnymi lub motywacyjnymi cytatami, życzeniami czy wyznaniami, ale też te bez napisów stają się coraz popularniejszym prezentem na niemal każdą okazję. I dla każdego.

Poduszki są niezobowiązujące, ładne, a do tego praktyczne – będą zarówno ozdobą wnętrza, jak i wygodnym akcesorium, gdy obdarowany zechce poleżeć lub uciąć sobie drzemkę. To przy tym na tyle nieosobisty rodzaj przedmiotu, że nie musimy się martwić np. tym, czy dobraliśmy odpowiedni rozmiar, rodzaj, a nawet kolor. Zwłaszcza, jeśli wcześniej udało nam się dowiedzieć lub podpatrzeć, jakie odcienie dominują w domu osoby, którą chcemy obdarować. Popularność niedrogich dodatków do wnętrz, których kolekcja zmienia się w wielu sklepach co sezon, a nawet częściej, sprawiła, że między innymi to właśnie wśród wzorów ozdobnych poduszek możemy przebierać niemal dowolnie. – Są na przykład takie w kształcie zwierząt. To świetny prezent dla dziecka, ale też każdego, kto po prostu lubi zwierzaki.

Bardzo popularne i uniwersalne są też poduszki z poszewką z przyjemnych w dotyku materiałów, jak futerko, plusz czy aksamit. Zwłaszcza jesienią i zimą miło jest usadowić się z taką w fotelu lub na kanapie – mówi dekoratorka wnętrz związana z marką KiK. Coś więcej Poduszka może się stać jednak czymś więcej niż tylko poprawiającym komfort obdarowanego ładnym dodatkiem. – Ze ścian i wieszanych na nich plakatów cytaty motywacyjne oraz po prostu takie, które poprawiają humor, przeniosły się na przedmioty codziennego użytku – notesy, termosy i poduszki. Te ostatnie stały się już tak popularne, że spokojnie można mówić o trendzie we wnętrzarstwie – zauważa ekspertka KiK. Mają nawet swoją nazwę (i hasztag na Instagramie!): statement cushions, czyli poduszki z przekazem.

Pozytywnie! Jakim? Prostym i budzącym pozytywne uczucia. Statement cushions to trend zza oceanu, bazujący na bardzo popularnych tam takich motywacyjnych cytatach. – Na popularności nie tracą hasła związane z uwielbieniem dla własnych czterech kątów (np. „Ulubione miejsce”), ale też wspomniane motywujące cytaty i „przypominajki” („Rób wszystko z miłością” czy proste „Uśmiechnij się”) oraz życzenia („Miłego dnia”, „Kolorowych snów”). Są też poduszki bardziej osobiste, z wyznaniami, np. miłości czy komplementami. Bez trudu powinniśmy znaleźć coś, co trafi w gust obdarowanego – opowiada ekspertka związana z marką KiK.

Dwa w jednym Statement cushions to właściwie prezent „dwa w jednym”, bo pełni też rolę kartki z życzeniami. Takimi, które po przeczytaniu nie trafią do szuflady, ale będą towarzyszyć obdarowanej osobie na co dzień. Jest zatem całkiem spora szansa, że nasz przekaz sprawi jej lub jemu przyjemność zdecydowanie więcej niż jeden raz! Nic nie stoi oczywiście na przeszkodzie, by taką przyjemność zagwarantować też samemu sobie. – Nadchodząca jesień i zima oznacza więcej czasu spędzanego w domu. Warto tym bardziej zadbać, by nasze wnętrza stały się ładniejsze i bardziej przyjazne – zauważa stylistka wnętrz marki KiK. – A chyba nie ma łatwiejszego sposobu na jego odmianę niż jedna lub kilka nowych poduszek w salonie albo sypialni – podsumowuje ekspertka.

Similar Posts