Żywność

Nowy owocowy mix smaków od Mirindy – MIX-IT!

Informacja dla mediów

Nowy owocowy mix smaków od Mirindy – MIX-IT!

Warszawa, 10 kwietnia 2019 r.
Mirinda kontynuuje rozwój kategorii kolorowych napojów gazowanych, stale zaskakując rynek nowościami w postaci nieoczywistych połączeń smakowych. W tym roku na półkach sklepowych pojawiły się dwie nowe wersje smakowe Mirindy MIX-IT, w niebanalny sposób łącząc ze sobą truskawkę z liczi oraz jabłko z kiwi. Dzięki intensywnym, owocowym połączeniom smakowym Mirinda pozwala zerwać z nudą, nakręcając dobrą zabawę. Jej innowacyjny i odważny charakter idealnie odpowiada na potrzeby młodych konsumentów.

Konsumenci mogą znaleźć na sklepowych półkach orzeźwiające napoje
w nowoczesnych, przyciągających wzrok przezroczystych butelkach z etykietą w 2 wariantach Mirindy MIX-IT: słodkiej truskawki połączonej z egzotycznym liczi oraz jabłka z kwaśnym kiwi. Hasło MIX-IT zachęca do odkrywania nowych rzeczy i zdobywania ekscytujących doświadczeń.

– Wprowadzając do oferty nowe warianty Mirindy wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, poszukujących nowych, zaskakujących połączeń smakowych. Miksując tak niecodzienne smaki jak truskawka z liczi, czy jabłko z kiwi, uzyskaliśmy napoje przełamujące codzienną nudę oraz zachęcające do opuszczenia strefy komfortu – powiedziała Agata Karwowska, Junior Brand Manager w PepsiCo Polska. – Dwa unikalne smaki Mirindy MIX-IT nakręcają codzienną zabawę i inspirują do zerwania z nudą – dodała Agata Karwowska.

Wprowadzenie na rynek nowych napojów Mirindy będzie wspierane intensywnymi działaniami komunikacyjnymi. Obejmą one kampanię reklamową w telewizji (link do spotu), wybranych sieciach kin, Internecie i mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży.
Konsumenci w Polsce mogą cieszyć się nowymi orzeźwiającymi smakami Mirindy w opakowaniach
o pojemności 0,5L, 0,85L, 1L, 1,25 L, 1,8 L oraz 2L, dostępnych zarówno w lokalnych sklepach, jak i dużych sieciach handlowych.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2018 roku ponad 64 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.
Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Similar Posts